Consultanta si implementare servicii IT



✓   WEB DESIGN SI DEZVOLTARE WEBSITE, SUPORT SI MENTENANTA WEBSITE

✓   ERP ACCFA

   ACCFA este un software de tip ERP care permite integrarea tuturor informatiilor dintr-o organizatie intr-un sistem unitar.
   Integreaza module specifice pentru fiecare arie distincta de activitate a organizatiei (exemplu agricultura, productie, automotive, transport, abatorizare-transare, ferme animale − spor greutate) si module comune cu functionalitati complete in domeniul evidentei financiar contabile, a gestionarii resurselor umane (calculul salariilor si managementul informatiilor referitoare la personal) precum si in evidenta stocurilor, furnizorilor, a platilor si incasarilor.
   ACCFA permite integrarea evidentei financiar contabile in cadrul operatiilor curente (intrari,iesiri, incasari, plati) prin generarea automata a notelor contabile astfel eficenta utilizarii sistemului este maxima concomitent cu o informare in timp real asupra situatiei organizatiei din punct de vedere al situatiei economico − financiare. ACCFA aloca fiecare venit sau cheltuiala pe centre de cost (departamente) astfel incat managementul sa beneficieza de o oglinda reala a performantei organizatiei pe sectoare de activitate.
   ACCFA ruleaza intr-o arhitectura client server, este optimizat pentru volume mari de date si lucrul in retea.

   Facilitati generale:
−    permite definirea mai multor societati in cadrul programului, fiecare avand o baza de date proprie;
−    permite controlul accesului utilizatorilor la program cu drepturi de acces specifice in functie de fisa postului de munca;
−    permite definirea de nomenclatoare de firme, personal, materiale, imobilizari, planului de conturi, departamentelor de cost, planul de numerotare a documentelor;
−    ofera facilitati de preluare automata a informatiilor valutare, permite verificarea VIES sau ANAF a firmelor partenere;
−    permite definirea de restrictii suplimentare in introducerea documentelor astfel incat sa existe siguranta operarii la timp si in mod corect a acestora;
−    permite accesul direct din cadrul unui document sau a unei situatii la documentele interdependente;
−    permite un mod de vizualizare dinamica (selectie coloane de afisat, adunare sume,filtre dinamice) in cadrul afisarii documentelor, a stocurilor, a situatiilor financiare;
−    permite generarea automata de documente in cadrul operatiilor inlantuite;
−    furnizeaza cea mai rapida de interfata de creare facturi client / furnizor bazata pe sabloane si adaosuri comerciale pe grupe de materiale fata de pretul de gestiune;
−    suporta caracteristici extinse pentru nomenclatorul de materiale in functie de specific activitate (productie, comert, automotive, procesare carne etc, agricultura);

   Modul Agricultura & Arenda
−    permite gestionarea suprafetelor agricole proprii si alte tertilor, a contractelor de arenda;
−    permite gestionarea nomenclatoarelor de lucrari si de culturi agricole;
−    permite gestionarea culturilor agricole curente, a lucrarilor efectuate in cadrul lor si a costurilor directe si indirecte;
−    permite operatiuni specifice de gestiune (asamblare, dezasamblare, custodie) ptr cereale;
−    ofera fise tehnologice pe culturi, progresie lucrari, costuri lucrari, consum utilaje, situatii lucrari realizate pe personal, raport trasabilitate pe o suprafata de pamant etc;
−    permite bugetarea culturilor si urmarirea prin fisa tehnologica atat a progresului culturii cat si costurile reale versus cele bugetate.
,
   Modul Service Auto
−    permite intocmirea comenzilor de service, a devizelor antecalcul, evidenta istoricului reparatiilor pe masini, evidenta stricta a consumurilor pe comenzi de service.
−    are o interfata speciala in stabilirea dinamica a pretului pieselor de schimb si a manoperei.
−    gestioneaza toate costurile de la terti privind activitatea principala.
−    facturile Clienti sunt separate si optimizare pentru devize, ITP, vanzari piese.

   Modulul Transport
−    permite evidenta comenzilor propii si a celor de expeditie;
−    genereaza comenzi pentru transportatori;
−    permite incarcarea comenzilor de la clienti in forma originala;
−    ofera posibilitatea gestionarii in timp real a consumurilor prin interfatarea cu canbusul masinii;
−    ofera grafice Gantt de urmarire si gestionarea pentru transport manageri. Sunt afisate pe fiecare masina comenzile si consumurile precum si starile intermediare ale masinii (service,pauza etc);
−    permite centralizarea pe traffic manageri a statusurilor;
−    se poate vizualiza direct pozitia masinii pe o harta;
−    permite importul de tranzactii (combustibil, taxe) de la orice furnizor pentru stabilirea exacta a costurilor directe pe curse;
−    permite rapoarte complexe de eficienta pentru traffic manageri si rapoarte de cost pentru departamentul transport camioane proprii.
−    permite introducerea facturilor de la furnizori cu referire directa la capul tractor, cursa pentru o identificare corecta a cheltuielilor directe;
−    permite introducerea foarte rapida a deconturilor soferilor;
−    permite stabilirea de expuneri pentru clienti;

   Modulul Abatorizare si Productie
−    avand in vedere specificul acestei activitati acest modul trateaza cu maxima atentie trasabilitatea produselor si gestiunea lor exacta pe loturi, data expirare etc.
−    gestioneaza loturile de intrare, importa automat de la clasificatori animalele sacrificate impreuna cu suborganele aferente.
−    permite operatiuni de productie gen transare conform reteta, schimbare stare termica, dezmembrare produse.
−    se poate interfata cu echipamentele de abator pentru preluarea automata a greutatii si tiparire etichete.
−    are inglobat de asemenea atat modul de vanzari pentru agentii din teren care permite un management strict al primirii si validarii comenzii, trasabilitatii acesteia cat si un modul pentru managerul de logistica care trebuie sa gestioneze productia, vanzarile, stocurile curente.
−    permite definirea retetelor de productie, stari termice, ambalaje, a preturilor de gestiune, preturi vanzare, a discounturilor pe clienti.
−    ofera rapoarte de vanzari pe comenzi, produse, clienti, marje de adaos, rapoarte pentru directiile sanitar veterinare.
−    se ofera conectori de interfatare cu alte sisteme (warehouse) astfel incat exportul de comenzi, avize, receptii sa fie automat introduse in sistem.
−    partea de facturare a fost tratata de asemenea cu mare atentie din punct de vedere al selectiei produselor din stoc si inclusiv generarea actele anexa (declaratii conformitate, certificate etc).

Page 4 of 10 4 5 »

Image Gallery

deeds deeds deeds deeds deeds deeds

Madalina Gherghe-Mihaila

Partener Coordonator
Telefon: +40 0729 990 669
FAX: +40 0343 814 776
Adresa: Craiova, Romania
E-mail: madalina@deeds.ro



Facebook  (link)
Linkedin    (link)
Youtube    (link)
Blog          (link)
Map           (link)